Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Γράμματα στο ΣΥΓΑΠΑ (με σχόλια) από αδικημένο μπαμπά

Επανήλθα.
Αφού όλα ξεκίνησαν με ψευτικες (ως συνήθως) αναπόδεικτες κατηγορίες πριν περίπου 2 χρόνια, για να πετύχουν την μετοίκηση μου, με προσωρινή διαταγή που εξέδωσε μια χωρισμένη μισανδρη, με παιδί δικαστίνα (η Ε.Σ.), που ουτε καν μπηκε στον κοπο να ορίσει και πότε θα έβλεπα το τοτε 7 μηνών παιδί μου που το είχε σακατέψει υπο "αγνωστες" συνθηκες η πρωην συζυγός μου και το είχα επισημάνει στην Ε.Σ., αφού ούτε καν μπηκε στον κόπο να με ακουσει οτι ζητούσα δικηγόρο για να με υπερασπιστεί αλλά και σε αυτό δεν εδωσε σημασία, και φυσικά ούτε καν την ένοιαξε το που θα μείνω, μιας και η καταγωγή μου είναι από άλλη πόλη της Ελλάδος αλλά επειδικτικά μου είπε ότι δεν την νοιάζει, αλλά ούτε και φιλοτιμήθηκε να διαχωρίσει και την περιουσία μου για την χωριστή μου εγκατάσταση. Αφού τα αναπόδεικτα ψεύδη, έκαναν ζημια στην δουλεια μου λόγω της μικρής κοινωνίας που ζούσα, κι αφού στερήθηκα το παιδί μου για αλλους 5-6 μηνες και υποχρεώθηκα να υπογράψω εναν εκβιαστικό συμβιβασμό, όπως κάνουν οι εκβιαστές που κρατούν όμηρο το παιδί σου, για να μπορέσω να δω το παιδί μου...Αφού το ολο συμφωνητικό δεν τηρήθηκε από την 2η ημερα της υπογραφης του από την πρωην συζυγό μου και τους πληρεξουσιους δικηγόρους της που το εγγυηθηκαν και συνυπέγραψαν...Αφού μου ακυρώσε η αντιεισαγγελέας Σ.Γ., μήνυση μου για ενδοοικογενειακή βια που άσκησε η πρωην σύυγος μου προς το 7 μηνών παιδί μας, βαπτίζοντας την ως "απλη σωματική βια", παραβλέποντας την γνωματευση του νοσοκομείου, αλλά "έπαιξε" η εισαγγελία τον ρόλο του "γιατρου" και αρκεστηκαν στην ακυρωση λογω μη καταβολής παραβόλου των 100 ευρώ....Αφού η ίδια αντιεισαγγελέας με κάλεσε για "ειρηνικη επιλυση διαφορας" δια του περιπολικου και οταν προσηλθα με μάρτυρες στο γραφειο της, σε 10 δευτερολεπτα, χωρις να με ακουσει και χωρις εξηγηση έδωσε εντολη στην πρωην συζυγο μου να πάει "ειρηνικά" να μου κάνει μήνυση διότι πήγα το παιδί μου στον παιδίατρο για εμβολιασμό μιας και η ίδια της δε το πήγαινε επι μήνες και εβγαλε και δικασιμο στο ταχυτατο διαστημα των 4 μηνών. Αφού έγιναν εναντιον μου 6 προσωρινες διαταγες δια τηλεφωνου, για να μην λαμβανω γνωση των δικογράφων από την γραμματεια του πρωτοδικείου. Αφου μου ακυρωσανε μήνυση, ενω με βιντεοσκοπουσαν παρανομα και πιαστηκαν επ' αυτοφωρο, το συμβουλιο πλημμελειοδικων που απαρτιζοταν απο 3 γυναικες, αναμεσα τους και η ιδια χωρισμενη δικαστινα Ε.Σ. χωρίς αιτιολογια και κάνανε δεκτό CD της πρωην συζυγου μου που ηταν παραποιημενο και επεξεργασμενο. Αφου η ιδια διαζευγμενη δικαστινα Ε.Σ. στο ακροατηριο με εβγαλε αναιτιολόγητα εξω απο από την αιθουσα του δικαστηριου αλλά και με προσβαλε στο ακροατηριο και εκανε κουβεντουλα με την μαρτυρα-πρωην πεθερα μου, ωστε "να προσεχει ποιον θα κανει γαμπρο την αλλη φορα", λες και κανανε προξενιο τον αδερφο της στην πρωην συζυγο μου, ΚΑΙ για ολα τα υπολοιπα Τραγελαφικά που θα ακολουθησουν στο Θεατρο των δικαστηριων μιας επαρχιακης πολης, Κι επειδη μια τετοιου ειδους Δικαιοσυνη ΔΕΝ το σηκωνει το στομαζι μου και το πετσι μου να υπηρετω και ΕΧΩ ΑΗΔΙΑΣΕΙ, το Τελειωτικό ήταν να εγκαταλειψω αυτη την μαπα Χωρα σαν την Ελλαδα και να εγκατασταθω στο εξωτερικο, ας Μεινουν αυτες οι χωρισμενες Δικαστινες να μεγαλωνουν τα παιδια μας και να κανουν κουτσομπολιο και προξενιά αλλά και κάποιες εισαγγελινες να το παιζουν και "γιατροι χωρις συνορα".
Η ΜΑΧΗ ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ FACEBOOK: 

Δεν μου αρέσει · · · πριν από 12 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου