Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Ιστορία πατέρα

κ. Σπιτάλα,
κατ' αρχήν θέλω να σας συγχαρώ για την πρωτοβουλία του ΣΥΓΑΠΑ προς την βοήθεια διαζευγμένων ανδρών. Εδώ και τρεις μήνες έιμαι σε διάσταση με την σύζυγό μου με την οποία έχουμε ένα τετράχρονο αγόρι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μου επιτρέπει να βλέπω το παιδί αν δεν είναι αυτή παρούσα. Επίσης παρότι καθημερινά αιτούμαι να το δω, υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να περάσουν και 5-6 μέρες για να με αφήσει να πάω με την πρόφαση του φόρτου εργασίας (είναι απλά δικαιολογία). Αποφάσισα να προχωρήσω σε ασφαλιστικά μέτρα για να μπορώ να έχω αυτόνομη επικοινωνία με το παιδί. Ανησυχώ για τα εξής:
 1) Η μητέρα του να μετοικήσει μόνιμα στο εξωτερικό μαζί με το παιδί. Είναι Αθηναία και έχει δουλειά στο δημόσιο αλλά παρόλα αυτά ψάχνει να βρει δουλειά στο εξωτερικό.
2) Η μητέρα του να με εκδικηθεί για την νομική μου κίνηση απαγορεύοντας μου τελείως την επικοινωνία. Δυστυχώς απ'ότι φένεται δεν υπάρχει τρόπος να επιβληθούν οι απόφάσεις δικαστηρίων όπως στην περίπτωση του κ. Βαγγέλη Πετρόχειλου την οποία διάβασα στην σελίδα του ΣΥΓΑΠΑ.
 παρακαλώ θα ήθελα τη γνώμη σας
 ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άμεση απόκρισή σας
με εκτίμηση, Π.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου