Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΠΑΜΠΑΔΩΝ

Δύο συγκινητικές ιστορίες
ΙΣΤΟΡΙΑ 1
Ψάχνω λύσεις στο δράμα που περνώ. Είχα μια σχέση που αποφασίσαμε
να προχωρήσουμε σε δημιουργία οικογένειας δυστυχώς πρώτα έμεινε έγκυος και μόλις
έμεινε με έκανε πέρα ούτε οικογένεια ούτε τίποτα  με είχε στην ουσία ως δωρητή σπέρματος χωρίς
να με ρωτήσει αν ήθελα κάτι τέτοιο (πιάστηκα κορόιδο).το δράμα μου είναι το εξής
στις 16 Νοεμβρίου 2011 γεννήθηκε το κοριτσάκι μου το είδα μόνο 3 ημέρες στο νοσοκομείο
και από τότε δεν μπορώ να είμαι στην ζωή τις κόρης μου την παρακαλάω συνέχεα να
πάμε σε συμβολαιογράφο να κάνω την αναγνώριση και να αποκτήσω δικαιώματα στο παιδί
και μου το αρνητε (πιστεύω πως το κάνει για να βαφτίσει το παιδί με το όνομα
Συνέχεια..................



που θέλει χωρίς να έχω άποψη και να φύγει στο εξωτερικό με το παιδί χωρίς να μπορώ
να το εμποδίσω αυτό γιατί χωρίς αναγνώριση δεν έχω κανένα δικαίωμα στο παιδί
μου) ο δικηγόρος μου μου λέει πως αν κάνω αγωγή για αναγνώριση θα αργήσει άρα
δεν θα μπορώ να βλέπω το παιδί μου δεν θα έχω λόγο για την βάφτιση με λίγα λόγια
είμαι ξένος στο παιδί μου.ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ συμβουλέψτε με μέχρι να γίνει το δικαστήριο
που εγώ θα κάνω για αναγνώριση δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να μπορώ να έχω και
να βλέπω το παιδί μου?  Και αν μπορώ με κάποιον
τρόπο να μπλοκάρω την βάφτιση και το εξωτερικό μέχρι να γίνει η αναγνώριση. Είμαι
ήδη σχεδόν 2 μήνες εκτός από την ζωή της κόρης μου ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ    
epeidei den mou sikonei ta tilefvna xthes sinomilisame meso facebook (kseftila) gia to paidi tha sas steilw tin sinomilia sas parakalw dwste mou sinvoulkes ti prepei na kanw.
ΙΣΤΟΡΙΑ 2

Ονομάζομαι Α. Σ. και  στην επικοινωνία  που είχα  μαζί σας τηλεφωνικά μου ζητήσατε ένα ιστορικό.
Είμαι διαζευγμένος με διαζύγιο κοινή συναίνεση, και πατέρας ενός κοριτσιού ηλικίας σήμερα εξι μιση χρονών.
Υπάρχει ιδιωτικό συμφωνητικό για την επικοινωνία μου με το παιδί, καθώς και για την οικονομική μου εισφορά που έχουμε υπογράψει και οι δύο.
Οι γονείς  μου έκαναν στην πρώην σύζυγο ασφαλιστικά μέτρα για να βλέπουν το παιδί μου γιατί έχουν να το δουν 2 χρόνια και παραπάνω και τα έχασαν γιατί παρουσίασε χαρτιά από παιδοψυχολόγο και την νηπιαγωγό (που αυτή την στιγμή βρίσκομαι σε διαμάχη μαζί της) . Φανταστείτε τα δέχτηκε η πρόεδρος του δικαστηρίου με τεράστια ευκολία, ενώ αναρωτιέμαι ποιος δημιουργεί τα ψυχολογικά προβλήματα στο παιδί από την στιγμή που εμείς δεν το έχουμε εδώ και τόσο καιρό. ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.
Από μέρους μου η συμφωνία τηρείται και με το παραπάνω (διατροφή). Παρόλα αυτά όμως δεν βλέπω το παιδί μου καθόλου. Προς ενημέρωση σας μου δημιούργησε πολλά προβλήματα και στο σχολείο που ευτυχώς με την εγκύκλιο  του υπουργείου παιδείας με ημερομηνία 13-10-2010 Αριθμός Πρωτ. Φ.7/517/127893/Γ1 που βρήκα στο internet προσπεράστηκαν (σας την στέλνω σε περίπτωση που δεν την γνωρίζετε). Ας σημειωθεί ότι με διαβάλει στο παιδί και όπου βρεθεί με συκοφαντεί.
Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε συνεννόηση με δικηγόρο για να καταθέσω αγωγή και είμαι αποφασισμένος να ζητήσω και την επιμέλεια της κόρης μου που σύμφωνα με το ιδιωτικό συμφωνητικό την έχει η μητέρα. (η δικηγόρος με ενημέρωσε ότι αυτό είναι ακατόρθωτο).Εγώ θα το τολμήσω γιατί πραγματικά βρίσκομαι σε αδιέξοδο.
Αν πιστεύεται πως μπορείτε να με συμβουλέψετε και να με κατευθύνεται σε κάτι παρακαλώ κάντε το.
Με εκτίμηση Σ.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου